2013/07/09

Ruta Maya 3er y el final parte!

Huhhuijaa! Nyt viimeiset kuvat Ruta Mayasta kehiin ja sitten jos päästäisiin taas arkisempiin aiheisiin...ai ei päästäkään, koska mun perhehän tuli käymään täällä!! No hällä väliä, postauksia ja kuvasatoa tiedossa!

Tässä mennään nyt viimeistä kertaa koko meidän porukka, piirin 4130 perhe. Meitä oli kaikenkaikkiaan ihan supervähän vaihtareita meidän piirissä muihin piireihin verrattuna. 35. Mutta mä sanon, että se oli ihan täydellinen luku meille. Mä tunnen kaikki meidän piirin vaihtarit ja ne on mulle kaikki hyviä ystäviä, ja voin luvata, että ei pelkästään heillä oo kotiaan Suomessa, vaan mulla on myös mun koti ympäri maailmaa! Brasiliassa, Belgiassa, Italiassa, Sveitsissä, Yhdysvalloissa, Thaimaassa, Indonesiassa, Ranskassa, Kanadassa, Saksassa, Unkarissa, Slovakiassa, Taiwanissa, Venäjällä...

Ennen kuin kukin lähti kotikaupunkiinsa Meksikossa, me oltiin vielä yksi ilta yhdessä San Luis Potosíssa, yhden Rotexin kotosalla syötiin hyvin ja vietettiin iltaa. Laulettiin, tanssittiin, naurettiin ja itkettiin.

Hermanito saksalainen Chris! 
Hermanito Bence! Iso ikävä näitä kumpaakin poikaa!
"Chris and his bitches" hahaha!
Pomot! The bosses! Los jefes!
Murutytöt ♥ 
Anne ja Vicky ♥
Vaihtarit ei tunne sanaa normaali...;)
Niin, että mitäs siitä normaalista...? Mun fish-eye linssistä tykkäsivät kyllä kaikki hahaha!
"Esta es nuestra familia y la aventura es nuestra casa" ♥
Clotilde, jonka onnekseni vielä pääsin Reynosassa tosiaan pari viikkoa takaperin sitten näkemään! ♥
Niin. Siihen päättyi meijän reissu, ja tietysti niihin itkuihin. Tosi monet näistä mun vaihtariystävistä on jo palaillut kotimaihinsa. Mä olen kolmanneksi viimeinen meidän piiristä, joka kotiutuu. Se, mitä en vieläkään oikeen pysty ymmärtämään, miten niin pienessä ajassa ihmisistä tulee toisillensa niin tärkeitä ja sellaisia, kuin olisit tuntenut ne koko elämäsi. Tällaisia ystäviä mulla on tietysti Suomessa (jotka oikeastaan olen tuntenut koko elämäni♥) ja sen lisäksi myös Meksikossa, ja nyt myös ympäri maailmaa.

Rotarit ansaitsee niin paljon kiitoksia, että ne järjesti meille mahdollisuuden tutustua kaikki toisiimme. En vaihtaisi sitä kyllä mihinkään.

Nonni, ennen kuin nyt alan liikaa herkistelemään ja rupeen kohta taas vaihteeksi itkemään täällä, niin tässä nyt loppuun kuva meidän ensimmäisestä Rotary-reissusta. Me ollaan kaikki niin valkoisia ja ihan lapsia vielä hahaha!

http://www.youtube.com/watch?v=qjHlgrGsLWQ ja http://www.youtube.com/watch?v=xbaT5CIC8-8 ♥

Besitos, Noora

6 kommenttia:

  1. Jihuu, koht sä tuut :))
    t.Kummitäti Leena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, me nähdään jo ihan pian!! ♥

      Poista
  2. Fish-eye kuvan vasen alareuna :---DD

    Pian nähdään<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun taiwanilainen velipoika Jack<3 hahahah! pian nähdäääään!♥

      Poista