2013/04/28

La mejor felicidad es la del otro

Onnellisuusjuttuja:

♥ Mun toinen host-perhe
♥ Viimeinen perheenvaihto, eli mun tapauksessa ensimmäiseen perheeseen palaaminen (tää on nyt ristiriidassa ton edeltävän kanssa, mutta kun oon onnellinen kummastakin!)
♥ Maalaus, jonka tein ja jätin sen yllätyksenä host-siskon sängylle lahjana hihi!
♥ Espanjan kielinen musiikki
♥ Bussilla liikkumisen helppous
♥ Ensimmäisen host-veljen kanssa "kinastelu" ! Mamá oli selvästikin tyytyväinen, koska kinastelu tapahtui espanjaksi, ihan niinkun sisarukset konsanaan ;)
♥ Myrskytuulet ja viileät illat
♥ Nauraminen, niin että vatsaan sattuu
♥ Kielen täysi ymmärtäminen ja sen sujuvuus puhuttaessa!!
♥ Tacos Ana - paikallinen ruokapaikka, josta saa maailman parhaimpia tacoja!
♥ Vakituinen kahvipaikka, jossa mut ja mun ystävä Dominique jo tunnetaan ja meiltä vaan varmistetaan, että se sama mikä aina....tää aiheuttaa kyllä hyvät naurutkin :D
♥ Äiti-tytär hetket host-äidin kanssa
♥ Ärsyttävän ihana kuumuus (en halua valittaa, tuun kuitenkin kaipaamaan sitä)
♥ Palaneet poskipäät
♥ Mintun vihreät shortsit - ja tietty shortsisäät!
♥ Ystävät, ei kaverit, vaan oikeesti ystävät!
♥ Ihana sekamelskafiilis, kun ei tiiä mitä ajattelee lähenevästä kotiinpaluusta
♥ Sabritas -sipsit

Mun toinen Meksiko-perhe! ♥ mamá, papá, pikkusisko ja isoveli!
Host-sisko on mulle oikeastaan ihan vaan sisko! ♥
Tätä tavaran määrää kun palasin mun ekaan perheeseen...
♥♥♥
Vanessa murunen
ps. tässä kuvassa oon mun toisen kodin katolla! Ihana paikka fiilistellä musiikkia ja kattoa auringonlaskua!
Terveisin, onnellinen vaihtari Tampicosta!
Besotes, Noora

3 kommenttia:

  1. Komppaan edellistä eli <3.

    t.Leena

    VastaaPoista
  2. Nyt ei pysty puhumaan...Mikä ihana rakkaus ja lämpö huokuu tosta kirjoituksesta <3
    T: Auli

    VastaaPoista